لپ تاپ استوک دل Precision 5530
نوشته شده توسط : sonia

قیمت و مشخصات لپ تاپ استوک دل Precision 5530


لپ تاپ استوک دل Precision 5530 یکی از محصولات خوب DELL که امروزه در بازارهای جهانی به زیادی دیده می‌شود، این مدل اکنون نیز پا به ایران گذاشته است، و در بازارهای ایران نیز حضور آن ملموس و در تعداد بالا دیده می‌شود، این لپ تاپ از نظر طراحی دارای استایل بسیار زیبایی بوده که در رنگ نقره‌ای و مشکی ارائه شده است.

لپ تاپ استوک دل Precision 5530

گذشته از این‌ها کمپانی DELL در این لپ تاپ از پردازنده مرکزی i7-8850H استفاده کرده است. این پردازنده دارای هشت هسته بوده که چهار هسته آن مرکزی و چهار هسته دیگر آن پشتیبان کننده هستند که در کنار یکدیگر می‌توانند تصاویر را در کیفیت تصویر 4K ارائه دهنده و همچنین این پردازنده تصویر می‌تواند رنگ‌ها را به خوبی شناسایی و نمایش دهد، و رنگ‌هایی که جدید اضافه می‌شوند را به صورت خودکار از طریق اینترنت دریافت و آن‌ها را نیز ارائه دهد.

لپ تاپ استوک  Precision 5530

همچنین DELL در این محصول از حافظه رم 16GB پشتیبانی کرده که برای اجرای برنامه‌ها کافی است. این رم 16GB گیگابایتی پشتیبان خوبی برای پردازنده (CPU) و کارت گرافیک (VGA) به حساب می‌آید. گذشته از این‌ها DELL برای لپ تاپ استوک دل 5530 از یک هارد SSD استفاده کرده که از سرعت عملکرد فوق‌العاده‌ بالایی برخوردارند.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: